Alle biler trenger regelmessig originalservice for å være mest mulig trafikksikre, ha lavt forbruk og for at man skal unngå større framtidige reparasjoner.
Når du følger serviceheftets program for Toyota Originalservice hos en av våre avdelinger, vil du ha følgende fordeler:
Ved sammenligning av våre originalservice priser med andre aktører, er det viktig å være oppmerksom på hva du faktisk betaler for. Det kan være store forskjeller i forhold til hvor mange punkter som utføres og hva som virkelig skiftes av deler, væsker og filtre.
Få utført vedlikeholdet mens du venter – dobbelt så mye oppmerksomhet, men ikke dobbel kostnad. Når du leverer bilen til vedlikehold ønsker du som kunde at dette selvfølgelig utføres kvalitetsmessig.
Din nye Toyota er fullpakket med en rekke ulike styrings- og sikkerhetssystemer som samarbeider om å ivareta bilens ytelse og din trygghet på veien.
Dette er sjekk og eventuell oppdatering av bilens programvare, slik at du har rett programvare til din bils elektroniske systemer.
Skulle du få problemer med din nye Toyota i Norge eller i en av 40 europeiske land, står Toyota Eurocare til disposisjon 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året.