«Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder!» Til tross for at både marked og kunders behov er i endring og setter nye krav til oss, har vi fått bekreftelser i form av gode tilbakemeldinger og resultater at vi evner å utvikle oss mot de forventninger som er i markedet.
Ekstra hyggelig ble det når årets ferske utgave av Norsk Kundebarometer, for 17. år på rad presenterte Toyota som ett av de selskapene med landets mest fornøyde kunder. Nr 1 i bransjen, nr 6 totalt som var med i undersøkelsen.
Toyota har ligget i toppsjiktet i alle de 17 årene undersøkelsen er gjennomført, og hvert eneste år i kategorien «begeistrede kunder». Bedrifter som oppnår mer enn 80 kundetilfredshetspoeng, lykkes med å begeistre kundene sine.
Veien dit er hele tiden målrettet og systematisk arbeid, med fokus på Kaizen og kontinuerlig prosesser skal vi skape gode minneverdige og varige kundeopplevelser gjennom mange år. Dette forplikter til at vi fortsetter ufravikelig fokus på forbedringer og setter kunden i sentrum. Vårt mål er å være Norges ledende bilorganisasjon innen kvalitet og bærekraft og være bransjens sterkeste merkevare.
Vi ser frem til å fortsette å levere kvalitet og tilfredshet!
Over 80 poeng = Begeistrede kunder
75-80 poeng = Svært fornøyde kunder
70-75 poeng = Fornøyde kunder
60-70 poeng = Likegyldig/misfornøyde kunder
Under 60 poeng = Svært misfornøyde kunder